Från en förorten till en annans förort <33

Abooooo wallah idaah ja hörde emineems <33 nyaste låten , (krak a bottel)  wallah cook me tuung mina brödrar var med den dära fifteen cent sen den dära horynge dr dree (R.I.P <33 dina låtar jorde min dag förrut)  Förlååt för min keffa uppgraddering av min blogg men ja sådääh förberedar mej för IV fotbolls shampions lig tornering som vi har i skolan (cristiano ronaldinho släng dej från väggen, nu kommer abbdullah g) min klass dom säger jag är best i klassen, wallah om ja inte får luuuft , chärleek till er i min klass ... not <3 elksar är ändåå <3

Ja ville vekka några gamla memoriiis så jag tog tågen ock åkte tillbakas till min gamla hem husbyy , den ligger i blåa linjeen ja va cook nojii på guyyd men ändå wallaah ja har gått på karate, ja hade vit bälte. (fick den gratis <33)

Sen ja treffa min gözzkompis i smyg wallahh ja chäzz henne i görren bree men sen hon börja sådär rinna blood ur hennes gött bre cok skarii ,  walek har du mens från arslet jevla rumdvarelsen  hehehehe på guyd men du finns i min järta nu A o du vet vem du är .. <3

Ajde ja ska fodra nu e cook mää hungrii wallah , men om ni vill ni kan lämna sådäh signalen till min nummer vi kan prattaa wallah ja måste ha en elskliing snaart (juliiaa saknaar deej <3333 kom tillbakas till min järtaa <3) sen aboo nickemoo ja gaav den dära arabiorten AKA import i orten i görreen bree , dom har inte skrivit någonting på sin blogg seen  ja gav dom med min  rapp battle. Emineem <3 leser du den hära , walla ja kan pröva för din skivbolag du kommer jilla mej mykket.

// Katten som e trött på liveet <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0