flaykicK ..blåtuuraa & spreekt ögonbruun
sötizaar efter min springning idaah asåw horuyngeeeee ja träffa mina grabbäär bre det var cok lengreseen men fett töngt att ja sååg er wallah elskar erans liv <3 vi shilla sådääh lite i sentrum på guyd efter en tag vi börrjade röra oss mot vårans park där vi rökar vatenpippan <33 abåw om vi inte sååg horuynges rasister ,
dom hade sådäh skornas fajje bre , nickemo dom var minst 1 meter höga och cok stora, dakrhi en spaark på min ansikte då ja e borta bre, laak vi visste inte intee va vi sköllee göraa men abååw när man har bätt till gud dageen innan bre då man får sin lykka sann dagen efter , yani idag , så vi hittade sex stykken sykklar dom var sådäh helt ensammabre dom saknade sina förarre ,abååw vi startaa cykllara rushadee te parkeen bre alla vaa däär horynge om dom inte bakka upp oss,

sen vi kommer kanshe 12-13 perssoner mot dom som är sådäh 6-7 personer (hehe vi lekte cok balla) sen vi går emot dom hehe alla vi fikk kuk i oss bree haha sväär ja kom hem nu med en blåtura på min öga och feizeel din horuynge haha hans pungkulor dom är sprecktaa svär och rahman o kareem dom fikk derans ögonbruyn bloodiga bre hhehe sen alla andra som va med oss dom tagga bre när vi fikk strykk.. hehe abåw ja flajkikka en horynge rasist men han tog min ben och vred den , nickemoo vad min göött den blev tööjd sväär =( horyngar men aja liven den är så , en dag den är vakker som solen en annan dag den är duster (shoo) som målnen.

Ajde bröstrar (yani brödrrar o systrar) vi höörs när liven den blir gammal yani imårgåån, ska slagga nu bre cok trött, <33

"alla vill leva länge men bara helften den vill bli gamla" Fredrik Rajnfeld

// Fråån en töös till en annan lev erans liven <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0