Ereee festt äleeeh ???? <3

Abo nickemo rahmans fajjeee han hade inte blivit rånad wallah han hade rånade en man, cok tung han e diggar dej wallah <33

Horyngen ja dör min liv den nu börjar bli cöök tråkigt , dakhri fixa feeest bre , ni som shänner till någon fester på G ni får langa såna dära komenttarerna på bloggen så ja kan komma, leck ja döör wallah min tid den tar slut snart.....

Just nu ja sitter sådäh helt ensam hemma med en gözz ja hitta på staden , wallah hon ringde o ville treeffa mej på guyd men hon ee feet konstii naknå hon har lanngat meej blikken nu i cirkan en halvtimmen, wallah ja blir cok nojii vill hon rånar mej, äta mej elller vill hon chääzza mej, horynge du måste langa första stegen ja pallah itne stirra på din mun bre vill bara töjaa den horynge. assåw sötiizaaar varfor skäms ja föör ? walla ja e gözzmagneten men ja e sådääh van att hon langar mej blikken sen hon sådäh kanshe pussar mej sen min kvällen den e cok fixad men nu hon langar mej cok skarii blick, dakhrii ja blir trött mina ben den har mucket hår men den fryser ändå bre.

ajde ja ska raka min rygg, det kliiaar cook myckee wallah den som nesta gång kan hjelpa mej  raka min rygg på guyd den får sin namn publiserad (shoo) i min blogg o walla du kanshe blir kätt me 8 liv fastään du bara har 7 (shoo bara ja har 9 ni vet vrf <33)

Ja kanshe langar en sista inläggeeen sådääh men nu ska ja jibb
puss sötiizaar <33

"bestem din dag innan du vaknar sen du lever dagen då" - Zinadin Zidan

//katten när han e på bra humor <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0