det luktaah sådääh katt <33

dakhri bre ja glömde berätta till er att när ja va på staden sådäh det luktaa cok myckee katt, ja ba shit naknå wallah det luktar katten kolla runt bre vart e hon ?
sen efter en tag (cirkan 15 sikunder) jag ser henne abo walah skulle ALDRI bangäääääsh henne asåw hon påminda om julia <33 walla du e kahba men ändå jao skulle äldiiig banga chäzz henne i götten bree, på guyd då ja shänner lukteen av katt wallah nu den luktade rätt, ni vet jag är ellergisk mot katter mina ögon dom blir sådära svider och min nesa den blir stängd, som tågen ni vet "se upp för dårarna dom stängs" så där det hände med min näsa när ja shänner av deras lukten wallah nu ja gjorde det i stan på gud ja hitta den första gånger okså , men nu ja ska sova puss sötiizar

"sov vakna lev din liv och sen sov -  Abbe G
//katten himself

Kommentarer
Postat av: MANDALICHES

hah ?

palla driva..

vi är i svergie , då snackar man svenska! :)

pöss på räää.

2009-04-09 @ 12:23:05
URL: http://m
Postat av: • nnatasha ∫ känd för den rosa bloggen ♥

AHAHHA FAN VILKEN SKÖN BLGOG DU HAR ;)



jag har frågestund på min blogg www.latimbella.blogg.se klicka gärna och ställ en fråga, vilken som helst ! :)

2009-04-09 @ 12:54:15
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahahahahahahahha

2009-04-09 @ 14:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0