Den retta för abdullah <33

Dakhrii har ni sett den hära tv serien som sändades på kanal fem ? den heter jag tror den retta för rossing ? abo naknåå breeee skulle aldriih bangääsh henne asååw (du e cook me fuul men din kropp nickemoo<3) sen jag blev fett avondsjuuk på henne  !! ja ska kanshe starta sån där tv programet , vill ha chärleken tillbaka ni är så många som gillar mej walalh snart sådäääh ni chära lesare kommer se mej på teven lajv kanshe sådääh jag är ute efter chärlek , du som leser den här kanshe är den retta ? vem vet som ängelskman sejer: "ho nows ? not me majbiee u ?"
Den retta för abdullah kommer sendas ssnart på teven jag hoppas men ni som är mucket intresserande för mej ni kan ringa mig till min telenummer den står lengst uppet på sidaan <333 (Juliiiaa saknar deeeej kanshee <3)

Abo horynge ja var på stan efter min match idahg ja såg ngåra cook me fula fjortiwsar dom kollade sådääh snett (knulla dej blikken) sen dom kmmer fram sejer: "abdullah heter du? du är discoturkeet eller hur ?? jug inte nu vi chänner igen du !! lått oss ta en fotografi tillssamans med dej snällaw <33" Ja ba: "Kizz ekhta hamora sharmota kelb tagga eran smink den är sådära kanshe 19 shilo horuynge vad döljar sej bakom erans  cok heta halloweeens mask, man kommer fåå sådääh som svenskarna i min skolan säger: Shock, visa er utan eran smink på guyd om ni inta blir måbbade horyngar tagga !!!! sejer ni sådäraah ijen då jag ska hemta mina brödrar som har  mångah  liv (minst 36liv) så jalla spring iveg nu mina brödrer (sho synonum på brödrar <33 VG swenska) dom får inte se meej ja kommer bli cok ut skämmd"

Aja ajde ajde ajde ajde ja ska fodra det blir kebab shött med lite vit ris som man kokar i en uggn , saknar mateeen , ajde puss kram på erans söta leppar vi ses på staan maybiee <333

som en gång usama binne laden sa: "en två tre låt leken börja, den som med i leken den får tålla (bush tålde leken)"

// En gång för myket är bettre för en gång för liten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0