Dakhri sej gratis till mig jag blir 17 idaaG !!! (i min hemland 28 kanshe)! ! <33

Nickemoo det är mitt föddelsedag idaah bree dakhriiiiii den var plejahedd som påminade meej den sa på min GB: gratis du har blivit 17 år du skar få 17 dagar vip platina , naknå du är den första som jer mej present , takk plejahedd<33 men endå ni har inte sakt gratis till mej  ni mina elskande lesare <33, horynge om jag inntee blir lessen bree tjooook fittiga ni alla e =( till och med mina förheldrar dom gloöömde bort min dag (hehe jag glömmde okså bort min skjuton år dag) men ni får skriva gratis till mej i  min blog, elskar er lesare mammas smoord <333

Ijallafall jag jick till feiizeel (tjoock leenge seen broor <33) hans papappa sväär versta judeen bre han jer mej bara ett hundra lapp horynge vadd lite han jer nickemo du äär bizsniss man bre. ajaaaaaa svääär på guuuuuuud jag jick hem till Rahman seen (wallah ja e snylttareens fajjeee bree heheehe) aboo hans pajje (pappa) var cook tööng han gedde mej toffsaar wallah elskar dej mina toffsaar dom börjjade byta ferg hehe tck (jag vet du är rik nu wallah elskaar deej rahmans fajje<33) sen hehe min fajje då han gedde mej en toffla på min ansikten och min rygg för jag kom hem efter klockan 4 aboo nickemo hehe men den är min fajje, svääär <33

Jag skaa treffa en bruud idaah ,dakrhiii hon en sådääh aldriiih banggäääsh sväär hehe lengesen man fick kött bre (3dahhr), sen efter den bruud jag ska går viddare till en cöök tuung ferre, sväär på allting däär om ja inte käkaar upp alla gözzaar i derras görreeer (sunyunom på götter, shoooo) efter den ferren jag ska spriingaah hem bre jahh måstee dawnloood prizoon breejk <33 wallah den e tbaaaks , Majkel Skofild han e cook smart han rymmar fråån fengelsen såådääh sen han blir jagaad av sin egeen mojje bree hehehe din mojee hon e biitch nickeemo <33

ajde ajde ajde ja ska fodra , tjöööck hungrii heheh puss på erans söta läppoor <33

// R.I.P Usama Bin Ladin

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIIIIIIIIIIS DACHRI!

2009-04-18 @ 20:00:15
Postat av: Masud (arabiorten-soldier)

walla du e största steekarään

2009-04-18 @ 22:55:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH

2009-04-19 @ 01:58:41
Postat av: sora :)

JENNIFEEEEEEEEEEEEEEER!! JAG VET ATT DET ÄR DU! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA

2009-04-19 @ 02:54:16
URL: http://soraahamiid.webblogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 03:00:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: kebab bre

grattis nikemo :D:D::D:D::D:D:D:

2009-04-19 @ 18:27:10
Postat av: kebebrullen

garttis nikeri

2009-04-21 @ 13:41:50
Postat av: ddilara

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!

2009-04-21 @ 18:34:23
Postat av: sandra

bästa bloggen sötis puz

2009-04-24 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0