abååw ska shäkaa ferrens fajje idaah asååw <33

laak shoo mina töösaar från olika möösaar (yani mammor) hur måårs ni bre ja sväär nuyss ja kollade på för kanshe min femtonde gång blod in blod ut abo cok tung den är som en ny saga hela tiden man seer den ! ! men wallah idah ja kan inte skriva mucjkeet nuu ja ska fixa mej sådääh för en cöök tööng feerre idaah, abååw om ja inte kmmer shääka varäända göözz i husen , dakhrii ja sejer låt erans brudar inte komma till ferren idaah asååw om ni vill fortfarande behålla deras chärleek, sväär om ja inte chäll dom fråån er , meenar ingenting illa menat för er <3

sväär ajde nu ja ska anvenda mej jilette o raka mina ögoonbruun sväär dom e cöök hååriga bre hehe men lite ska spaaraas, o sen en göözz hon ska komma hit  o lägga lite feerg över min blåtuura hehe men endåå blåtuura e tööngt, guzzarna kommer ba: "Naaw va sööt han har fajtats", yani det betyder att då shejerna dom kommer jilla mej tjook mycjket , ajde puss på erans feta shääftaar <33

som en gång för i tiden han kung kalle elr vad han heter i sverige kung någåntinng han sa: "lev din dag som den vore den första" <33

// inga beshyymer för miins deel  - abbe thaa g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0