- Glömm inte dina beshymmer imorogån det kommer nyja <33

Asså horynge ja fick jobb på mackdonalds nickemo den här jobben den kommer förhändra min liv. Min blogg den har gjort min liv en ny steg i min karrijär <33  men mackdonalds aså guden tack assåw walla ja kommer gått görra dej <33
Baj dhe waj förlot för den dåliga uppgradderinggen , walla min data den hade såna dära cepe attack man kunde inte skriva på intarnet på gud ja skrev www.discoturken.blogg.se horuyngen den visar arbeta offlajn eller anslut internat, horynge ja trykker på ansluta den funkar inte sen vadå arbeta offlajn horynge mamma chäzzare vad ska ja arbeta nickemo dom gav mej jobb nyss fakka inte min liv , men förlot :$ <33

Min dag den har varit tööng assåew tuuhng , ja langa platan idag med Feizell <3 vi sågg värsta tönga smatterfärdhiga brudar bre cok heta. Men som ni alla töwsar o sötnowsar vet jag är den här söta guzzmagneten så som ni vet kanshe dom hära guzzarna cok heta dom kommer fram till mej som om jag är magnet ni vet, horynge dom langa blicken på guuud sen dom kommer då ja sääger den hära grejen : Alåå katt bre du ser ut som ett solstrålen på dalen du luser upp mig <33 sen hon blir rörd (shoo) hon langa nummer (skulle ALDRII banga chäzz henne assåw töja henes navel bre) sen feizel hroyungen han langa blicken till en horunge , killen han kommer han slårr mig och feizel, lack feizel din horygne <3 sen vi jibb därifrån rushandes , feizel hans näsa den ser ut som ni svenskarna säger "en kluftpotatis".

Nu jag är hemma hos Feziel på guuuuuuuuuuuuuuud hans hem den är cök me flashig wallah billah abdullah shabir wakil  den ni kommer bli avjundsjuka nickemo hans hem den påminnar om den husen jag såg på crips <33

Ej har du sett  harry potter och fångarna från azerbajjan eler vad den heter? horyngen jag kollar på den med min kusiner igår på gud den var cööööök dålig bre men hon guzzen hermojnnie eller vad hon heter cok het skulle aldrig bangääääääääääääsh henne , harry han såg ut som en bög bre, naknå han langa mej blicken hårunge han kan inte göra en film bre , okej jag har fattat jag är cok het o tuung gözzmagnet men lack överdriv inte bre cok jobbi han tror ja e böög naknå langa inte blickar det är bara ett film horunge.

Sen mamma töjjare om ja inte hitta 50 kronor på gud ja blev fääääätt glad sen jag bjödd min brur på en pittza vi delade den på 2 delar som ni svenskar säger: rättvist fördelnat. Bror wallah ja elskar dej <33 (karem <33) 

"Lev dina dagar som den vore den sista dagen i din liv"  Usama bin laden

Jalla tahal emshe hamora vi ska röka Vattenpippan <33 bre , vi hörss samma dag samma tid imoogån ? På walla puss o kram till sötnowsar som läser min blogg <33

// Aj am Abbe G - Dont overdrive <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0